Ik weiger de enige te zijn in Nederland die last heeft van een man met vieze sokken. Of van een man die de wasmand niet kan vinden? Of van een man die lekker sport, en ook dan de wasmand niet kan vinden.. Ken jij er ook 1?
Ik heb er serieus een pesthekel aan. Ja echt. Hoe moeilijk is het om die vieze sokken gewoon eens in de wasmand te gooien? Ik heb ze onder zijn kussen gelegd, op zijn kussen, gewoon weer in de kast. Niks levert verandering op. Maar ik heb er meer vrouwen over horen klagen hoor. Soms zijn die mannen gewoon net kinderen. Het grappige is dat ik waarschijnlijk allemaal reacties krijg met “nou mijn man niet hoor!”. Terwijl ondertussen..
Omdat ik er dus toch niets aan kan veranderen, leek het mij handig om eens te kijken naar betere kwaliteit sokken. Dan heb ik iig geen chemische afvalbak nodig. Een vriendin vertelde bij mij over bamboe sokken. Zij weet hoe ik graag natuurlijk materiaal gebruik, en hoe allergisch wij hier zijn in het gezin voor vrijwel van alles.
Ik ben nog even verder gaan kijken wat er meer was van bamboe. Ik heb voor de meiden vroeger luiers gehad van bamboe, en die waren idd erg fijn. Het is duurzaam en milieu vriendelijk. Toch een pluspunt. Ik vond zo ook tanktops en ondergoed.
De duurzame tanktop kun je het hele jaar aan, is lucht doorlatend, en is warm in de winter en koel in de zomer. Ideaal voor als je in de winter nu dus meerdere laagjes draagt. Er zijn ook langere versies, waardoor je hemd niet steeds uit je broek gaat. Omdat het absorberend is, is een t’shirt van bamboe perfect onder een overhemd, zo zie je als je het warm hebt, iig geen zweetplekken.
Bamboe is dus duurzaam, strijkvrij en het allerbelangrijkste: GEURVRIJ!! Yay! Dat gaan wij proberen!
Bamboe is zo’n mooi product. Ik draag graag basics van dit materiaal. Leuk dat je hier aandacht aan besteed!
Aan het laden...
Handige tip, die geurloze sokken. Ook voor de kinderen, geloof namelijk dat ik hier de enige in huis ben zonder zweetvoeten.
Aan het laden...
Hahaha, echt, ik heb een man die alles keurig in de wasmand gooit, ideaal ! Maar……. ik heb 2 volwassen kinderen die hem NOOIT kunnen vinden. Bijna net zo hinderlijk ?.
oooh nog erger…hahaha
hahahahahaha echt he!!
Ik vind het ook zo een fijn product!
Bamboe is zo’n mooi product. Ik draag graag basics van dit materiaal. Leuk dat je hier aandacht aan besteed!
Handige tip, die geurloze sokken. Ook voor de kinderen, geloof namelijk dat ik hier de enige in huis ben zonder zweetvoeten.
Hahaha, echt, ik heb een man die alles keurig in de wasmand gooit, ideaal ! Maar……. ik heb 2 volwassen kinderen die hem NOOIT kunnen vinden. Bijna net zo hinderlijk ?.