Echt, ik bevries!! Jij niet?? Keira niet meer in ieder geval. Het arme kind kwam laatst zo bevroren thuis, maar goed dat we iets leuks mochten bestellen bij Olliewood!
De winterjas
De winters zijn inderdaad niet meer zo koud als ze vroeger waren, maar koud genoeg voor ene goede winterjas. De eisen van Keira waren:
- Niet te kort, want vooral op de fiets komt er dan wind onder, en dat is vreselijk.
- Hij moet goed gevoerd zijn, met een lekker warm stofje.
- Er moet een goede capuchon op zitten, zonder bontkraag.
- Hij moet wind en water dicht zijn
- Hij moet ook nog leuk zijn, en zakken hebben waar echt iets in kan. Waarom zijn die nepzakken trouwens? Wie heeft daar iets aan?






Wat is het toch een top model!