Ik ben dol op films, en de meiden ook. Hoe leuk is het dat ik dit weekend gewoon 2 winacties heb! Vandaag geef ik ook nog eens gratis een hele set met kleurplaten weg.

trolls - Review Trolls, winactie en gratis kleurplaten!Trolls

Trolls is een hilarische, muzikale animatiefilm van de makers van Shrek, en brengt de geliefde trollen met het zwaartekracht tartende en kleurrijke haar naar het witte doek.

Poppy is een trol met het talent om in een oogwenk uit te barsten in muzikale mash-ups. Ze onderneemt samen met de altijd sombere trol Knoest een reddingsmissie om haar vrienden te redden uit de handen van de duistere Bergens en hun leider, Koning Gristle.

Poppy zal alles op alles moeten zetten en kleur moeten bekennen om de reddingsmissie tot een goed einde te kunnen brengen

bron: Pathe

Review Trolls

WAT EEN LEUKE FILM!!! Nou ben ik sowieso dol op films met echt leuke muziek. We hebben de film eerst samen met de meiden gekeken in het Nederlands. Zo konden ze het verhaal iets beter begrijpen. Maar geef de meiden glitters, veel roze en leuke muziek, dan zit je al snel met een hit hier in huis. Kleine Miya stond vrolijk mee te dansen, en ook Keira kon niet stil zitten. Die herkende de meeste deuntjes wel van Musical.ly. Het is echt zo een film met een happy end, een held en een liefdesverhaal. Zo een verhaal waarbij alles goed komt, en waarschijnlijk nog wel heel vaak bekeken word hier thuis. Zelfs onze kleine Miya die alleen maar Zootropolis wil kijken de laatste paar weken, wil nu wel afwisselen.

Gratis kleurplaten

Het is natuurlijk een hele leuke film, maar de meeste kindjes vinden kleuren ook wel erg leuk. Ik geef dus een heel setjes van gratis kleurplaten weg! Veel plezier ermee!

Winactie

Ik mag 1 van jullie blij maken met een leuke dvd van Trolls! Ik zou het leuk vinden als je mijn social media volgt/liked en als je dit bericht deelt.

Veel succes!!

Op Pinkpress.nl wordt gebruik gemaakt van affiliate links. Dit betekent dat als jij op een van de links klikt, wij daar mogelijk commissie over krijgen. Hier word jij niet slechter van, wij wel beter. Ook krijgen wij soms betaald of een product in ruil voor een blogpost. Onze mening blijft hierdoor nog steeds onveranderd, al kan ik je vertellen dat wij wel gewoon vrouwen zijn die blij worden van een cadeau. Die enthousiasme vind je natuurlijk terug. Voor meer informatie kun je de algemene voorwaarden nog doorlezen.♥
Spread the love