De puber maar ook die van 8 hebben het al weken over de air up. De must have drinkfles om beter water te drinken. Voor de zomervakantie kwam de 1 na de andere er al mee op school. Moeders op het schoolplein nemen het mee naar het werk, en iedereen is er super enthousiast over. Dus tijd om het even te onderzoeken.
Cool, cooler, coolst! air up.
’s werelds eerste drinksysteem waarmee je smaak proeft door middel van geur, komt met een nieuwe innovatie: de stalen fles. Deze premium fles wordt aan het vaste assortiment van air up toegevoegd en zorgt er met zijn stoere uitstraling voor dat iedereen verantwoord kan drinken. Hoe het werkt? De fles is dubbelwandig geïsoleerd, heeft een inhoud van 480ml en houdt de inhoud van de fles tot wel 14 uur lang verfrissend koel. Daarmee is het de perfecte partner voor alle liefhebbers van een actieve levensstijl en zorgt ervoor dat iedereen kan genieten van verfrissend, koel water. Zónder toevoeging van suiker, maar mét een smaakje!
Met het nieuwe materiaal en de nieuwe look en feel van de stalen fles, introduceert air up een meer volwassen versie van de iconische Tritan-fles, die in Europa al in acht kleuren verkrijgbaar is. De handige en gemakkelijk hervulbare waterfles charmeert met zijn stijlvolle zwarte design en richt zich tot iedereen die graag een modieuze fles gebruikt en duurzaamheid in zijn dagelijkse waterconsumptie belangrijk vindt. Ook met de stalen fles genieten air up-gebruikers van een innovatieve fles gebaseerd op het fysiologische fenomeen van ‘retronasaal ruiken’, met daarnaast een gevarieerde smaakervaring. Met een totaal van 27 aromatische pods, die verkrijgbaar zijn via de website, biedt air up een groot assortiment aan smaaksensaties.
Met de lancering speelt het bedrijf, dat sinds de oprichting in 2019 een ongekend succes is, in op de wensen van meer dan 2 miljoen klanten. “De ideeën en suggesties van onze klanten zijn altijd heel belangrijk voor ons geweest. Het zijn jonge mensen die net als wij nadenken over hoe de wereld van morgen eruit zal zien en op zoek zijn naar oplossingen over hoe we de consumptie van vandaag kunnen veranderen in het belang van onszelf en onze planeet. Wij hebben hun wens voor een product dat naast zijn unieke functionaliteit ook het voordeel van een gekoelde drinkervaring biedt, zeer serieus genomen. Het resultaat is een zowel innovatief als kwalitatief hoogwaardig product dat bestaande en toekomstige merkfans een verfrissend, gevarieerd én gezond drinkgenot biedt. We zijn blij dat we met de roestvrij stalen fles een nieuwe innovatieve stap kunnen zetten om een gezonde en meer verantwoorde drinkervaring voor iedereen de aantrekkelijkste keuze te maken,” aldus medeoprichter en Chief Evangelist Lena Jüngst.
Over air up
air up is ‘s werelds eerste hervulbare drinksysteem dat water alleen op smaak brengt door de toevoeging van geur. Er wordt hierbij gebruik gemaakt van het fysiologische fenomeen van retronasale geur, zonder toevoeging van suiker of andere kunstmatige ingrediënten. Sinds de lancering van de eerste fles in juli 2019 is air up uitgegroeid tot een bedrijf dat actief is in 9 landen en binnenkort de grens van 300 werknemers overschrijdt. Na het ophalen van meer dan 60 miljoen euro verdeeld over twee investeringsrondes, verwacht air up tegen september 2022 een omzet te draaien van ruim 100 miljoen euro. Met meer dan 2 miljoen klanten heeft air up potentieel 130 miljoen plastic flessen en meer dan 2.600 ton suiker bespaard. In 2022 brengt air up het grootste deel van hun productie naar Europa en lanceren ze in de VS.
Bestel hier jouw air up
Ben jij al om?